Examen anxietate

Un pic de anxietate poate fi pozitiv deoarece provoacă elevului să se pregătească mai serios pentru examen, astfel încât performanța este în general îmbunătățită.

Când vorbim despre anxietate la examene, te referi la cazurile în care anxietatea este atât de perturbatoare încât studentul nu se poate concentra – nici în pregătire, nici în timpul examenului real.

“Clapeta” de multe ori coboară, astfel încât să nu puteți aminti și nici să demonstrați cunoștințele pe care le posedați. Vedeți lista simptomelor de anxietate la examen aici.

Examenul de anxietate poate fi foarte inhibitor și distructiv

Examenul de anxietate poate fi foarte inhibitor și distructiv

Sfaturi bune împotriva anxietății

  • În general, despre anxietatea examenului
  • Pregătirea generală pentru anxietatea examenului
  • Reducerea anxietății examenului până la examen
  • Pregătirea fizică pentru anxietatea examenului
  • În timpul examenului
  • Examinați anxietatea și tensiunea în timpul examenului în sine
  • După absolvire
  • Simptomele de anxietate la examene

Pentru informații suplimentare, consultați articolul: Tulburări de anxietate

În general, despre anxietatea examenului

Prea multă anxietate la examen sau un examen important se numește și anxietate la examen .

Este normal să simțiți o anumită anxietate când vă pregătiți pentru un examen.
În unele cazuri, această formă ușoară de anxietate la examene poate da naștere dorinței elevului de a citi curriculum-ul și de a păstra elevul motivat până la examen.

Dacă aveți prea multă teamă de examen, pe de altă parte, poate avea un efect negativ, perturbator asupra pregătirilor și, de asemenea, distruge motivația elevului.

Foarte adesea, studenții anxietate elevilor au dificultăți în a învăța și a-și aminti lucrurile de care au nevoie pentru examen. În plus, prea multă teamă de examen poate împiedica performanța elevului în timpul examenului în sine.

Se poate constata că este dificil să se demonstreze cunoștințele pe care le posedăm.

Pregătirea generală pentru anxietatea examenului

Înainte de absolvire, este adesea o idee bună să încercați să vă considerați pe dumneavoastră și pe abilitățile dvs. cât mai obiectiv posibil. Gândește-te la cine ești și la ce ești capabil. Un examen ar trebui să poată supraviețui – fără teamă de examen.

În plus, puteți:

  • Dezvoltați obiceiuri și strategii bune de citire
  • Organizați-vă timpul
  • Manipulați distragerile, lenea și, în general, pierderile de timp
  • Organizați materialul (curriculum) astfel încât acesta să poată fi învățat / actualizat în timp
  • Manipulați presiunea din exterior (studenții concurenți, așteptările părinților etc.)
  • Examinați-vă realizările în ultimele câteva sarcini și învățați de la ei

Dacă aflați că aveți probleme cu unele dintre domeniile de mai sus, va fi de obicei ajutor pentru a obține de la un consilier student sau în grupuri de lectură – aici puteți obține, de asemenea, ajutor pentru anxietate examen.

Reducerea anxietății examenului până la examen

  • Încrederea în sine în abordarea dvs.: Utilizați strategiile necesare pentru a evita anxietatea examenului și a obține succesul – încercați, de exemplu. vizualizare, logică, vorbind cu tine însuți, vorbind în fața unei oglinzi, exercițiu, muncă de grup, jurnal etc.
  • Fii pregătit: Citiți și înțelegeți temeinic programa și organizați materialele de care aveți nevoie pentru examen – utilizați orice. o listă de verificare Pregătirea este unul dintre cele mai bune mijloace pentru examinarea anxietății.
  • Acordați-vă timp: dați-vă timp suficient pentru a repara lucrurile de care aveți nevoie pentru a vă controla înainte de începerea examenului.
  • Pentru a sugera: Nu credeți că trebuie să sugerați până la ultimul minut înainte de examen. De asemenea, nu credeți că nu trebuie să învățați.
  • Concentrare și concentrare: Du-te pentru o stare relaxată de concentrare. Evitați să discutați cu colegii care nu s-au pregătit sau care exprimă negativitate, deoarece acestea vă vor distrage pregătirea.

Pregătirea fizică pentru anxietatea examenului

Exercițiu: Creșteți exercițiul regulat în perioada până la examen. Acest lucru reduce stresul, tensiunea și anxietatea.

Somn: Somnul de noapte bună – mai ales noaptea înainte de absolvire – este esențial.

Foamea: Nu mergeți la examen pe stomacul gol. Fructele proaspete și legumele sunt adesea recomandate pentru stres. Evitați toate mâncărurile fast-food (pizza, kebab, McDonalds, câini calzi, etc.), precum și alimente care prezintă riscul unor probleme de stomac, cum ar fi pește (în special sushi), fructe de mare, curry, chili etc.

Gustări: aduceți o gustare mică (nu este așa) sau un mic fruct pentru a face orice foame. Acest lucru poate, de asemenea, să atenueze puțin anxietatea examenului, deoarece creierul este distras atunci când mănâncă.

În timpul examenului

  • Citiți cu atenție instrucțiunile / instrucțiunile
  • Calculați și planificați ora examenului
  • Poziția de comutare (poziția de poziție) vă poate ajuta să vă relaxați
  • Dacă creierul intră în negru printr-o întrebare sau o sarcină, treceți la următoarea
  • Nu intră în panică. Atunci când sarcinile urmează să fie predate, nu există prestigiu în a fi primii care să predea

Examinați anxietatea și tensiunea în timpul examenului în sine

  • Relaxați-vă; Tu controlezi situația
  • Luați respirații adânci și liniștite
  • Nu vă gândiți la frică sau la frica examenului
  • Utilizați afirmații pozitive pentru voi înșivă; confirmați-vă că ați făcut și că faceți tot ce puteți
  • Așteptați un pic de anxietate (pe măsură ce citiți acest articol, probabil că nu veți lăsa să plecați)
  • Amintiți-vă că anxietatea examenului este doar pentru că doriți să efectuați. Utilizați acest lucru pentru energia / motivația reînnoită.
  • Realizați faptul că anxietatea (examenul) poate fi un obicei prost și că necesită o practică pentru ao folosi ca instrument pentru a obține succes

Examen anxietate – După absolvire

  • Faceți o listă a tehnicilor care au funcționat și mențineți-le în mod strategic. Nu contează cât de mic este un lucru; Este parte a succesului
  • Faceți o listă de lucruri care nu au funcționat și le îmbunătățiți (sau lăsați-le din nou data viitoare)
  • Vă rog să fiți bucuroși că sunteți pe punctul de a depăși obstacolele de anxietate la examene

Simptomele de anxietate la examene

S-ar putea să suferiți de anxietate dacă vă puteți recunoaște în 4 sau mai multe dintre următoarele întrebări:

  • Am greu să încep să citesc un examen
  • Când citesc examenul, sunt multe lucruri care mă distrag
  • Mă aștept să fac o performanță slabă pentru orice examen – indiferent cât de mult pregătesc
  • Când sunt la examen, simt disconfort fizic, cum ar fi: – stomacul sărac sau tulburător
    – titlu
    – dificultăți de respirație
    – tensiune musculară
  • În timpul examenului, înțeleg greu – sau mă concentrez asupra – ghidurilor și întrebărilor
  • În timpul examenului, mi se pare dificil să-mi adun gândurile
  • În cazul examenelor, este adesea ca și cum ar fi o “lovitură la ochi”
  • Când mă aflu la examen, mă prind adesea gândindu-mă la alte lucruri decât la examen (gândurile “zboară”)
  • De obicei primesc grade mai slabe pentru examene decât pentru misiuni obișnuite
  • După un examen, mi se pare dificil să-mi amintesc procesul real și sarcina

Desigur, există mai multe simptome de anxietate la examen decât cele de mai sus. În general, toată nervozitatea asociată cu examenele este o formă de anxietate la examen.

Articole corelate: Anxietate de realizare , Tulburări de anxietate , Simptome de anxietate , Tratament de anxietate